Saturday, October 31, 2015

Sočni čokoladni kolačići

Ovo je jedan od onih kolača koje napravite, probate i odmah znate da vam je jedan od novih najdražih kolača i da ćete ga ponoviti još bezbroj puta. Ja sam ogroman čokoholik, ali baš užasno ogroman. Uvijek kažem da ne prođe dan a da ne pojedem nešto čokoladno. Ovaj vikend to čokoladno bit će ovi sočni čokoladni kolačići s tučenim čokoladnim ganacheom koji je skoro pa kao mousse, njam. S čokoladom se rijetko kada pogriješi, u kakvom god da je obliku, ja sam zadovoljna, a sada sam i prezadovoljna jer su me ovi kolačići oduševili.
Većinom kada isprobavam nove recepte budem više manje zadovoljna, rijetko kada nešto bude katastrofalno. No ovaj novi recept je fantastičan, toliko je dobar da preporučam da ga isprobate što prije. Na prvu ovaj kolačić izgleda kao muffin ili cupcake, ali ne, to nije to. Ovo je super sočan čokoladni kolačić s finim prozračnim tučenim ganacheom. Sam kolačić nije prozračan kao muffin ili cupcake, nego je zbijen, sočan i divan. Tekstura mu je nalik brownieju, tako da ako volite browniese (a tko ne voli) ovo je kolač za vas. Recept je inspiriran receptom M's Bakery (klik) za tortu od maka i čokolade, samo što je kod mene mak zamijenjen orasima. Sigurna sam da bi i s makom bilo preprefino, a i s bademima, a možda bi čak funkcioniralo i s kokosom. Ja zasad mogu reći da je s orasima odličan i da sam stvarno prezadovoljna. Recept je dolje, bon appetit!

Recept

Tijesto
180g tamne čokolade
20g kakaa
90g maslaca
3 jaja
30g šećera
prstohvat soli
90g mljevenih orasa
pola male žlice cimeta
vrh žlice kardamoma

1. Čokoladu, maslac i kakao otopite zajedno na pari. Tu i tamo smjesu promiješajte.
2. Ostavite da se malo ohladi.
3. Jaja, sol i šećer miksati dok im se volumen ne utrostruči i dok ne postanu svijetložute boje.
4. U smjesu s jajima uliti čokoladu smjesu i miksati dok se sve ne sjedini.
5. Dodati u smjesu orase s cimetom i kardamomom i sve sjediniti špatulom.
6. Smjesu stavljati u kalupe* premazane maslacem i posute kakao.
7. Peći 15-20 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 150C.
8. Izvaditi iz pećnice, pustiti da odstoji par minuta i onda vaditi kolačiće iz kalupa i poslagati na žicu za hlađenje.

Krema
100ml slatkog vrhnja
50g tamne čokolade
50g mliječne čokolade

1. Čokoladu sa slatkim vrhnnjem otopiti na pari povremeno miješajući.
2. Skinuti s pare i pustiti da se skroz ohladi.
3. Kada je ohlađena, miksati kremu dok ne postane svijetlo smeđe boje.
4. Kremu staviti u vrećicu za ukrašavanje i njome ukrašavati ohlađene kolačiće.

*ja sa koristila kalupiće za portugalski pastel de nata koji su nešto manji od onih za muffine. Ispalo mi je točno 12 kolačića, tako da ako radite u kalupima za muffine, bit će manje kolačića.



No comments:

Post a Comment