Sunday, November 15, 2015

Čokoladni kolač s jabukama

Kombinacija čokolade i jabuke je divna. Kada se radi o voću i čokoladi, većina ljudi pomisli na jagode i čokoladu ili pak maline i čokoladu. Obje ove kombinacije su odlične, meni osobito ova s malinom, ali kombinacija čokolade i jabuke je savršena za jesen i jedno drugomu baš dobro pristaju. Premda ja, kao neljubitelj jabuke u kolačima (neljubitelj koji se pokušava obratit u ljubitelja), inače izbjegavam raditi kolače s jabukom, htjela sam napraviti ovaj jer obožavam okus jabuke s čokoladom (valjda nisam jedina koja odgrize komadić čokolade i komadić jabuke pa ih skupa pojede praveći se da to ulazi u onih "5-a-day").
Recept (klik) sam uzela od My Blue Teacup koju sam otkrila preko Instagrama i čije slike me oduševljavaju. Samo malčice sam recept izmijenila, i super je ispao. Kolač je sočan i čokolodan, a jabuka mu daje još malo dodatne slatkoće i okusa. Meni se jako jako svidio. Odlično paše uz kavu, a budući da nije presladak može proći i pod doručkasti kolač, a mogu se praviti da mi i on ulazi u "5-a-day" jer ima jabuku u sebi (ne znam koga zavaravam). Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
300g brašna
4g praška za pecivo
prstohvat soli
120g šećera
125g maslaca
125g tamne čokolade
25g kakaa
200ml mlijeka
2 jaja
1 velika jabuka ili 2 male

1. Staviti maslac, čokoladu i kakao da se otapaju na pari. Tu i tamo promiješati dok se otapaju. Maknuti s pare kada je skroz rastopljeno.
2. U drugoj zdjeli pomiješati brašno, šećer, prašak za pecivo i sol.
3. U smjesu s brašnom dodati smjesu s čokoladom, mlijeko i jaja.
4. Izmiješati pjenjačom dok se ne dobije jednolična smjesa.
5. Smjesu izliti u kalup obloženom papirom za pečenje.
6. Po smjesi poredati tanko narezane kriške oguljene jabuke. Svaku pojedinu krišku utisnuti u smjesu.
7. Peći oko 45 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 180C.
8. Izvaditi iz pećnice i pustiti da se kolač ohladi prije posluživanja ili ga možete jesti i blago toplog.

No comments:

Post a Comment