Tuesday, January 19, 2016

Ne baš Ferrero Rocher kuglice

Ovaj je recept potekao od recepta za Ferrero Rocher kuglice, ali budući da volim u receptima upotrebljavati sastojke koje već imam doma, izvorni recept je dosta izmijenjen u mojoj izvedbi. Jednom kad upiknem lješnjake u trgovini vjerojatno ću ponovno napraviti ove kuglice sa sastojcima koji i inače idu u njih jer vjerujem da su odlične kada baš podsjećaju okusom na original od Ferrera. Ne radim često kojekakve vrste kuglica, odnosno ne padne mi baš često na pamet da ih radim. No svaki put kada ih napravim drago mi je što sam to učinila.
Ja sam lješnjak iz izvornog recepta zamijenila orasima i kokosom, jer imam hrpu orasa doma, a napolitanku od lješnjaka napolitankom od bijele čokolade. Vuče mi se ta napolitanka po kući već cijelu vječnost (dobro ne baš toliko dugo, ipak se nije još pokvarila) i baš sam razmišljala da bih mogla napraviti nešto slatko s njom, i onda je neki dan Sanja s bloga Domaćica objavila recept za Rocher kuglice (klik) što mi je bio znak da napolitanke iskoristim upravo u tom receptu. Ja vam recept ostavljam u obliku u kakvom sam ih ja radila, ali zaista možete eksperimentirati s ovim kuglicama i dodati im bilo što. Meni je čak palo na pamet da im dodam cornflakes, no na kraju sam pak zaboravila. U svakom slučaju, fine i jako jednostavne kuglice. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
50g tostiranih orasa
50g kokosa
150g napolitanke od bijele čokolade
150g Nutelle
100g mliječne ili tamne čokolade
2 male žlice ulja
malo nasjeckanih orasa za posipati

1. Orase staviti u blender i nasjeckati na sitne komadiće, no neka ne budu presitni.
2. Napolitanke staviti u blender i nasjeckati na sitne komadiće.
3. U zdjelu staviti orase, kokos i napolitanke i dodati im Nutellu.
4. Prvo malo izmiješati žlicom, a onda sve povezati rukama.
5. Staviti u frižider oko pola sata.
6. Izvaditi iz frižidera i formirati kuglice. Uzeti malo smjese u ruke, stisnuti je među dlanovima da se previše ne mrvi i onda ju oblikovati u kuglicu. Stavljati kuglice na papir za pečenje.
7. Kada je sva smjesa potrošena, staviti kuglice u frižider na oko pola sata.
8. Čokoladu razlomiti na komadiće i staviti je skupa s uljem u manju zdelicu ili u šalicu i onda u mikrovalnu pećnicu na najjače. Povremeno izvaditi i promiješati sve dok se čokolada u potpunosti ne otopi.
9. Izvaditi iz frižidera kuglice i umakati ih uz pomoć vilice u rastopljenu čokoladu. Podignuti kuglice iz rastopljene čokolade i pustiti da se višak čokolade dobro ocijedi prije nego što kuglicu vratite na papir za pečenje. Kada ste kuglicu stavili na papir za pečenje, posuti malo nasjeckanih orasa po vrhu.
10. Gotove kuglice staviti u frižider na barem sat vremena prije posluživanja, no najbolje na nekoliko sati tako da se lijepo stvrdu i da se čokolada ne počne prebrzo topiti u dodiru s prstima. (ja ih i čuvam u frižideru)


2 comments:

  1. Jao ovo mi prefino zvuči i tako bi mi dobro došlo u ovo lijeno nedjeljno popodne! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Stvarno je fino i provjereno dobro ide uz poslijepodnevnu nedjeljnu kavu. :)

      Delete