Tuesday, August 9, 2016

Muffini s bijelom čokoladom i malinama

Muffini, muffini, tako jednostavni, a tako ih rijetko radim. Jednostavno uvijek imam puno previše drugih stvari koje želim isprobati. No volim muffine. Volim to što se mogu napraviti u pregršt kombinacija ovisno o dodacima koje ćete u njih staviti. Volim što se naprave brzo i što se većinom mogu raditi bez miksera. A prije svega volim kada mi ostanu i do jutra za doručak (rijetko se desi, ali kad se desi, super je).
Kombinacija bijele čokolade i malina jedna mi je od najdražih. Slatkoća čokolade i blaga kiselost malina baš su lijep spoj. Radila sam već i torte i tartove u ovoj kombinaciji, no nikada muffine. Ove sam našla u svojim bookmarksima pretražujući recepte koji u sebi sadrže maline. Taman ih imam još u vrtu pa sam odlučila da je vrijeme da ih iskoristim u kakvom kolaču. I tako sam napravila ove muffine. Kod muffina mi je važno da nisu preslatki, tu ulogu ostavljam cupcakesima. Ovi muffini meni su taman slatki, a još im malo slatkoće daju i bijela čokolada i maline. Čim zagrizete taj spoj muffina, bijele čokolade i sočne maline znat ćete da ćete pojesti više od jednoga. Bilo to uz kavu, čaj ili čašu mlijeka, muffini su uvijek dobar izbor. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
300g brašna
2 male žlice praška za pecivo
prstohvat soli
150g šećera
225ml mlijeka
50g maslaca
1 jaje
100g bijele čokolade
100g malina

1. Pomiješati brašno, prašak za pecivo, šećer i sol u zdjeli. Ostaviti sa strane.
2. Maslac otopiti u mikrovalnoj.
3. Pomiješati mlijeko, otopljeni maslac i jaje.
4. Uliti mokru smjesu u suhe sastojke i pomiješati da se sastojci sjedine.
5. Narezati čokoladu na komadiće i dodati je u tijesto zajedno s malinama.
6. Pažljivo, da se maline ne bi previše usitnile i zgnječile, promiješati da se čokolada i maline ravnomjerno rasporede po tijestu.
7. Tijesto rasporediti u kalupe za muffine obložene košaricama (oko dvije velike žlice u svaku košaricu).
8. Peći oko 22 minute u pećnici prethodno zagrijanoj na 180C.
9. Izvaditi iz pećnice, ostaviti ih u kalupu 5 minuta pa poslagati po žici za hlađenje da se ohlade.


No comments:

Post a Comment