Monday, September 12, 2016

Blondies

Browniesi su jedna od onih stvari koje bih mogla jesti valjda svaki tjedan a da mi ne dosade. Tako čokoladni i sočni i mirisni i savršeni, odoljeti im ne mogu nikada. Volim ih bez dodataka, sa dodacima, vruće, tople i hladne, sa sladoledom i bez, u velikim količinama i u malima (šalim se, samo ovo prvo). Kada sam prvi put isprobala svoj sadašnji recept br. 1 za browniese, znala sam da je to recept koji ću uvijek iznova ponavljati. I nijedan put kad sam ga ponovila nisam požalila jer su svaki put savršeno ispali. Nakon brownieja, u svijet je došao blondie. Stalno sam imala u planu isprobati neki recept, ali uvijek bi me nešto omelo u toj namjeri. Puno je godina prošlo a da nisam jadna ni znala što propuštam. Da sam znala, možda bih ih ranije napravila. No tako sam prvi put prije koji tjedan napravila blondiese po receptu Maje Vase (ne znam deklinira li se tako njezino ime) s manjim izmjenama, i bila sam presretna s rezultatom.
Prvi put kada sam ih radila, napravila sam ih u jednoj mjeri, po količinama naznačenima u receptu. Super odlični su bili, ali preniski! Tako da sam za objavu recepta odlučila udvostručiti mjeru da blondie dobije na visini. Jer više je bolje! Okus ovog kolačića je nevjerojatno fin. Vanilijast, bijelo čokoladan, malinast, maslačast. Tekstura sočna, kako i priliči sestri brownieja. Ovi rubni komadi budu manje sočni jer ipak su više izloženi toplini pećnice pa se i više ispeku, a središnji komadi budu ultra gooey, poput nekakve kreme, dođe vam da se utopite u njima. Naravno da je sve to fino, i rub i sredina, ali ja sam uvijek osoba za ove turbo sočne komade pa se i trudim pojesti što više takvih komada (#selfish). Bacite se na pripremu ovih blondiesa jer su jednostavni i zahtijevaju malo sastojaka, i što je najvažnije, preukusni su. Receptić je dolje, bon appetit!

Recept:
200g bijele čokolade
180g maslaca
3 jaja
140g šećera
prstohvat soli
110g brašna
oko 30 malina (zaboravila izvagati pa sam prije pečenja prebrojala koliko je malina)

1. Bijelu čokoladu i maslac staviti u zdjelu pa zdjelu staviti iznad lonca ključale vode.
2. Zdjelu ostaviti na loncu sve dok se čokolada i maslac ne rastope. Povremeno smjesu promiješati.
3. Skinuti zdjelu s lonca i ostaviti sa strane.
4. Jaja, šećer i sol pjenjačom izmiješati da se stvdobije ori jednolična smjesa.
5. U tu smjesu malo po malo dodavati čokoladnu smjesu, stalno miješajući pjenjačom. (ne sve odjednom dodati jer je čokoladna smjesa vruća te će skuhati jaja ako se doda odjednom)
6. Dodati brašno i promiješati dok se ne dobije jednolična smjesa.
7. Pola smjese izliti u papirom za pečenje obložen kalup promjera 20x20. Po tome poslagati maline.
8. Preko malina preliti ostalu polovicu smjese.
9. Peći 30-35 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 175C. (nakon određenog vremena kada kolač već poprimi zlatnu boju, kod mene je to bilo oko dvadesete minute, kolač prekriti aluminijskom folijom i tako ga peći sve do vađenja iz pećnice)
10. Kada bude vrijeme da kolač izvadite iz pećnice, u sredini će i dalje biti "mrdunjav" kada kalup malo protresete. To je u redu, hlađenjem će očvrsnuti. Ako se kolač prepeče, neće biti sočan. Pustite da se kolač u potpunosti ohladi, a onda ga narežite na kocke i poslužite.


No comments:

Post a Comment